vrijdag 2 oktober 2015



Meer dan overwinnaar!

Rom. 8: 31 en 37

Zo God voor mij is,
wie zal er tegen mij wezen,
wie is het, die zich in mijn God vergist,
waar Zijn recht op genade niet in kan leven.


Zo God voor mij is
door Christus mijn Vader wil wezen,
dan heb ik op aarde niemand te vrezen,
dood noch verderf of enige andere list.


Zo God voor mij is,
door Zijn Zoons verzoenend bloed,
mijn zonden voorgoed zijn uitgewist,
is het Zijn Liefde die dat voor mij doet.


Zo God voor mij is,
ben ik meer dan overwinnaar,
die zich niet in de Liefde voor mij vergist,
gelijk een bruid haar enige Minnaar.


God kan niet tegen mij wezen,
daar Jezus mijn Borg voor mij staat,
mijn schulden met Zijn bloed heeft betaald,
dat is mijn Heer', wie ik de lof eeuwig zal geven.


Soli Deo Gloria! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten