dinsdag 24 januari 2012

Waar of niet waar

Waar of niet waar?

Waar ik altijd tekort blijft schieten,
daar kan men van mijn aanwezigheid niet genieten.
Zo zal men afstand van mij willen houden,
omdat men dan doorgaans meent;
mij niet geheel te kunnen vertrouwen!

Waar ik al het goede weg zal geven,
zullen velen dan bij mij zijn gebleven.
Maar gaat het om dingen die ik had en gaf,
doch niet om de zorgen van mij,
dan beland ik doorgaans achter in de rij!

Waar ik doe naar de wil van mensen
en zal voldoen aan hun vele wensen,
daar kom ik dan alle deuren door,
als ik maar bij die mensen,
naar hun woorden doe en wensen hoor!

Waar ik ook kom of ben geweest,
daar bracht ik iets of liet iets achter,
Wie daarom nu deze woorden leest,
geeft daar uw liefde, dan
bent u met uw lippen oordeel wachter!

Waar en wanneer onze wacht is vervuld,
daar zullen onze werken eens worden onthuld.
Zullen deze dan in Jezus bloed zijn voldaan,
dan zullen wij Zijn Liefde pas
voor eeuwig goed kunnen verstaan!


Geeft Hem uw antwoord!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten