zaterdag 28 juli 2012

Op U vertrouwen!

Op U vertrouwen!        melodie  Psalm 6 

1. Wil Heer', mij toch weerhouden,
dat ik niet zou vertrouwen
in wat U mij belooft.
Laat mij het onderzoeken
wat staat in al Uw boeken
dat door Uw Geest geloof.

2. Hoe bitter moet dat wezen
Uw woorden niet te lezen
waar U mij hulp aanbiedt,
zo mij niet laat genezen
terwijl U heeft bewezen
wat door U is geschied.

3. Verbreek de stenen muren
laat het niet langer duren
dat ik U niet vertrouw.
Open mijn oog' en oren
zodat zij zien en horen,
waarom ik op U bouw.

4. Schenk door Uw Geest mij leven,
mijn ongeloof vergeven,
alleen op U vertrouw!
Uw Geest die mij verklaarde,
waarvoor U kwam op aarde,
waarom U van mij houdt.

5. Zo zal ik Heer', U loven
om Uwe gunst van boven
die U Heer', schonk aan mij.
op U kan ik nu bouwen,
U schonk mij hét vertrouwen,
Ja houdt U mij daarbij!

Soli Deo Gloria!   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten