maandag 18 juni 2012

Kind van Gods Liefde

Jij was van mij geen kind,
ik was van jouw geen vader

in jouw moeder die ik bemin,

bracht God jou bij ons nader.

jij bent een aan ons geschonken kind

daarvan ben en blijf ik hier jouw vader.


Jij was van mij geen kind,

ik was van jouw geen moeder,

door jouw vader die mij bemint

schiep God in mij jouw behoeder.

jij bent een aan ons geschonken kind

daarvan ben en blijf ik hier jouw moeder


Ik was van God geen kind

ik wilde Hem niet meer als Vader

God is het die Zijn Kerk bemind

in Zijn Zoon kwam Hij mij toch nader

door Jezus ben ik nu ook Gods kind,

mijn Schepper is door Hem ook mijn Vader.


De mens die in God geen liefde vindt

herkent in Hem geen liefdevolle Vader!

Jezus Christus vergoot als mens Zijn bloed

Zijn Geest verklaard ons Gods liefde nader

zo trekt Hij zondaren door het geloof,

tot Zijn Zoon en onze eeuwige liefdevolle Vader!


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten