vrijdag 17 augustus 2012


Laat mij U bidden... 
melodie: Roept uit aan alle stranden



1. Laat mij o Heer', niet delen,
waar delen toch niet kan,
maar doen naar Uw bevelen
alleen zo leven dan,
wat U mij geven kan.

2. Laat mij o Heer', niet kiezen
waar kiezen toch niet kan.
Laat mij in U verliezen 
daar ben ik nu al van,
gekozen hebben dan.

3. Laat mij alleen geloven
in wat Uw Geest mij leert.
Uw woord dat kwam van boven
wat mij tot U bekeert,
dat hebt U mij geleerd.

4. Laat mij alleen maar horen
de wil die U gebiedt,
dan ben ik uitverkoren
en is Uw wil geschied,
anders kent U mij niet.

5.Laat mij opnieuw geboren
een kind van God te zijn.
Dat kind gaat niet verloren
dat zingt in een refrein
een kind van God te zijn.

6. Laat mij door Uw genade
die Jezus eens verwierf
getuigen zijn op aarde
waarvoor Hij voor mij stierf,
mijn leven zo verwierf.

7. Laat dank mijn loflied wezen
voor wat Hij heeft gedaan,
Hij die mij heeft genezen,
Uw liefde doen verstaan
dat kwam bij God vandaan!

Soli Deo Gloria!

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten