zaterdag 4 augustus 2012


Verachten of verwachten?
Lees je Bijbel, bidt elke dag....


Geen groter zonden kan ik doen
dan Gods gena' verachten.
Hij die mijn schuld alleen verzoend,
geen hulp van Hem willen verwachten.
Ontkennen dat God mij helpen kan
waar niemand mij hulp kan bieden,
Als ik die niet hebben wil, dan
zal ik Zijn toorn niet ontvlieden.

Als God die voor mij wilde sterven
Zijn liefde ik niet zou willen erven,
wie is het dan die mij hoort en red,
op wie vertrouw ik dan in mijn gebed.
Waarom zal ik die God verachten
die mij behoedt al de dagen en de nachten
zolang ik leven mag op aard
heeft God mij tot Zijn eer bewaard.

Laat Heer', mij door dit overwegen
wel of niet van U te willen zijn,
geen reden wezen om zonder U te leven,
want het leven met U komt niet van mij.
In Uw Zoon hebt U mij aangenomen,
de reden van ongeloof aan het kruis volbracht.
Wie door Hem alleen tot U komen
die heeft U lief , U heeft die mens niet veracht!

Die namen heeft U opgeschreven
ja, die in Zijn dood werden bewaard,
die in Zijn opstanding met Hem zullen leven
ja, die worden tot eer van U bijeen vergaard.
Een volk wat niemand zal kunnen tellen
zal uit het stof opnieuw voor U staan.
Uit hun monden zal dan voor Uw de lof opwellen
omdat U hen herschiep, wat nooit meer zal vergaan!

Soli Deo Gloria!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten