zaterdag 15 december 2012

Sta op...

Sta op, volg Mij
zegt Jezus nu.
Kom dichterbij
ja jij, maar ook u.

Sta op, volg Mij
zegt Jezus nu,
blijf daar niet zitten,
jou schuld neem Ik op Mij.

Sta op, volg Mij
zegt Jezus nu,
wat Hij eens tegen Levi zei,
dat zegt Hij tegen ons allebei.

Sta op, volg Mij
ja, Jezus laat ons niet vrij,
in de keus waarmee ik mijzelf voed,
dat koste Zijn lichaam en bloed,
zonder Hem in mij, komt het niet goed! 

Sta op, volg Mij
zegt Jezus nu nog,
u en ik kunnen er nu nog bij
Zijn Geest en Woord horen wij nu toch?

Sta op, volg Mij
zei Jezus toen en nu,
haast u want de tijd is nabij,
ik ga, dat moment is er ook nu voor u.

Sta op, Jezus maakte ons eerst zonden vrij.
nu aan tafel, eten en drinken zij met Hem erbij.
Zijn lichaam en bloed
als kracht medicijn maakt ons weer gezond
en wordt het tussen God en ons,
tot eer van Zijn Naam, het voor eeuwig weer goed! 

Soli Deo Gloria!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten