zaterdag 29 december 2012


Verbazingwekkend...

Telkens verbaast het mij meer,
de grootheid van mijn Heiland
de kracht van mijn God en Heer',
tegenover mijn grootste vijand.

Telkens verbaast het mij weer,
het wonder van Zijn genade
ja, dat wordt steeds maar meer,
voor mij zondaar, van grote waarde.

Telkens verbaast het mij meer,
hoe God mijn nog verdraagt,
zijn liefde keert dagelijks weer
in hoe Hij nog naar mij vraagt.

Telkens verbaast het mij meer,
dat Hij niet doet zoals ik met Hem
ja niet geluisterd heb naar Zijn stem,
Hij lokt mij telkens naar Hem weer.

Telkens verbaast het mij meer,
hoe Jezus voor mij stierf,
Mijn Heiland en mijn Heer',
die het leven voor mij verwierf.

Telkens verbaast het mij meer,
hoe Hij mijn schulden droeg.
O Jezus keer in mij weer,
ondanks ik Uw aanbod afsloeg.

Almachtige eeuwige God
Uw liefde gaat nooit meer op slot,
voor mij die in Jezus bloed Uzelf  gaf,
genade in plaats van verdiende eeuwige straf!

Soli Deo Gloria!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten