zaterdag 1 december 2012


Te mogen zijn als U... 

Maak mij o Heer', zoals U
die aan de ander vraagt;
laat Gods wil dan nu
ook de uwe zijn vandaag!

Maak mij o Heer', als U
er voor de ander zijn.
Niet zeggen straks maar nu,
hen troosten in hun pijn.

Maak mij o Heer', als U
een helper mogen wezen.
Gehoorzamen ja nu
Uw woorden door mag geven.

Maak mij o Heer', als U
de wil doen van Uw Vader,
Zijn wil te doen ja nu,
dat trekt ons tot Hem nader.

Maak mij o Heer', als U
te luist'ren wat God gebied.
Met U te mogen bidden;
Vader Uw wil geschied.

Maak mij o Heer', als U
geen oordeel over iemand geven
maar dat overlaten hier nu
aan U, die voor ons gaf Uw leven.

Maak ons o Heer', als U
kinderen van God te mogen wezen,
Laat Uw Woord en Geest dan nu
ons hebben onderwezen!

Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten