donderdag 25 juni 2015


Mijn God is verantwoordelijk!

Joh. 3:16


De onverbrekelijke Drie-enige God,
heeft Zich in Zijn Liefde verantwoordelijk gesteld
voor mijn komen en mijn gaan in dit 
aardse levenslot,
waar van mij geen enkele inbreng telt.
Alleen door mijn geloof in Jezus Zijn Zoon,
is het, dat door Zijn Woord en Geest,
deze Zijn Waarheid in Liefde in mij
onwankelbaar heeft vastgesteld.
Laat satan dit mij nog telkens bestrijden,
dan wijs ik hem naar het kruis,
waar Gods Zoon als mens
voor mijn ongeloof, heeft willen lijden
en sterven om eeuwig leven voor mij te verwerven.
Zijn dood en opstanding
doet Zijn Woord en Geest mij verstaan,
daar staat het vast en zeker, er is niets van mij 
buiten God en mijn Heilands Liefde omgegaan.


Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten