vrijdag 19 juni 2015


Niets kunnen doen zonder God!

Joh.15:5
Jer. 32: 36-41
19 juni 2015


Aan het komen tot U,
gaat Uw komen tot mij vooraf,
zo heeft U mijn Heer' nu
en voorheen bij Uw volk gedaan.


U laat niet varen de werken van Uw handen,
U bewijst Uw eeuwige trouw,
zolang de zon op aard blijft branden,
wekt U over mijn zonden het berouw.


Telkens als ik mijn knieƫn mag buigen,
maakte U mij daarvoor bereid.
Wanneer ik van Uw goedheid mag getuigen
is mijn hart door U daartoe gewijd.


Ja, telkens als ik ben vergeten
om te bidden of te danken bij het eten,
herinnert U mij er aan,
U leert mij schuldig voor U staan.


Al de wonderen, die U aan mijn oog ontdekt
heeft U daartoe eerst mijn aandacht gewekt,
Uw Woord en Geest doen mij verstaan 
U Heer', 
gaat in alles wat naar U uitgaat, vooraan.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten