dinsdag 18 september 2012

Een Wonder van Genade!

Een Wonder van Genade
dat ik voor God geboren ben.
Dat God wilde zijn mijn Vader
die in de doop Zijn Naam aan mij erkent.

Een Wonder van Genade
in Jezus dood te zijn gedoopt
in Zijn dood Hij mijn leven spaarde
dat is mijn Heer', waarop ik hoop!

Een Wonder van Genade
in Gods Geest te zijn gedoopt.
Hij maakt Gods liefde vast en zeker
wat ik zonder Hem niet had geloofd.

Een Wonder van Genade
dat God mij Zijn Vrede gaf
in moeite en verdriet mij spaarde,
mij vreugde gaf in plaats van straf. 

Een Wonder van Genade
dat ik 's morgens wakker werd.
Hij was het die mij 's nachts bewaarde
de weg van Satan in mij verspert.

Een Wonder van Genade
dat God mij levend 'voedsel' gaf.
waarin Hij mijn leven spaarde
voor dood, hel en het eeuwigdurend graf.

Een Wonder van Genade
door Gods kracht op te staan.
Welk mens kan er op aarde
de doodsslaap ook weerstaan?

Een Wonder van Genade
wat God gaf door geloof.
Dat is de grootste waarde
die God in Zijn Woord beloofd! 

Een Wonder van Genade
is dat Gods recht bestaat.
Want zonder wettelijke waarde
is mijn leven Zijn liefde niet waard.

Een Wonder van Genade
hoe God mijn schuld vergeeft.
Door Jezus verzoenend sterven,
ik eeuwig met Hem leeft.

Een Wonder van Genade
dat God mijn ziel bewaard.
Mijn lichaam als het stof der aarde
vernieuwd bijeen zal worden vergaard!

Een Wonder van Genade te zijn gespaard.
Gods Recht, Kracht en Vrijmoedigheid,
waarmee God Zijn Kerk vergaart,  
Hem zullen zij loven in God verblijdt!

Soli Deo Gloria!

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten