maandag 10 september 2012


Wat zal mij meer...

1. Wat zal mij meer ontroeren
dan Gods Woord te verstaan
door Zijn Geest mij laten voeren
met vrede in Gods Naam.

2. Wat zal mij meer verwond'ren
dan Gods gena' alleen.
als Hij mij zal afzonderen
mij trekken tot Hem heen.

3. Wat zal mij meer verblijden
dan God mijn Vader zien
wat mijn Heiland door Zijn lijden
voor mij eens heeft verdiend.

4. Wat zal mij meer doen roemen
dan het werk van God de Heer',
die om schuld niet zal verdoemen,
vergeeft mij schuld telkens weer.

5. Wat zal mij meer doen loven
en juichen om mijn God.
Genade krijg door geloven
dat is mijn heilrijk lot!

6. Wat zal mij meer doen leven
dan Zijn liefde alleen,
Ook mijn liefde aan Hem geven
met Jezus Christus één.

7. Wat zal mij meer doen wensen
dan wat God aan ons geeft.
Met alle verloste mensen,
Hem danken die eeuwig leeft!

Soli Deo Gloria!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten