donderdag 27 september 2012


Getuigen zijn! melodie: Belijdend getuigen


1. Laat mij Heer', getuigen
wat U mij laat zien.
Nee niet van horen zeggen,
want dat blijft misschien.

2. Laat mij Heer', getuigen
dat U Waarheid bent.
ja door Uw Geest zal buigen
wetend’ wie U bent.

3. Laat mij Heer' getuigen
wat Uw Woord ons zegt.
Dan voor Uw wetten buigen,
naar Uw heilig recht.

4. Laat mij Heer' getuigen
van wat U nog doet.
Verhoorder van gebeden
leer mij hoe dat moet.

5. Laat mij Heer' getuigen
wat gena' dan is.
Dat U nu nog wilt geven
waar dat wordt gemist!

6. Laat mij Heer' daar zwijgen,
waar men spot of hoont.
Genade van U krijgen
daar U mee beloont.

7. Leer mij Heer' U bidden
door Uw Woord en Geest.
dan kan ik Heer', U danken,
eeuwig onbevreesd!

Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten