woensdag 7 november 2012


Verlangend  naar... 
melodie: Psalm 6

1. Heer', wil mij zo doen le--ven,
dat antwoord U zal geven,
op wat Uw wet mij stelt.
Laat Uw Geest mij verklaren
wat Uw wetten mij vragen,
dat Uw Woord mij verteld.

2. Heer', wil mij zo doen le--ven,
het jawoord aan U geven,
aan U die aan mij vraagt;
Uw Vaders wil te volgen,
Hij die voor mij wilt zorgen,
mij dag'lijks nog verdraagt.

3. Heer', wil mij zo doen le--ven,
Uw liefde daarin geven,
't alleen van U verwacht.
Laat mij verstaan de woorden
die 'k van Uw kruishout hoorde
zo U Gods wet volbracht.

4. Heer', wil mij zo doen le--ven,
Satan geen antwoord geven
op voorstellen van hem.
Richt U mijn hart en voeten,
zo ik U kan ontmoeten,
gehoorzamend Uw stem.

5. Heer', wil mij zo doen le--ven
aanbidding aan U geven,
voor 't werk aan mij gedaan.
Laat mij U dank betuigen,
mijn hart en knieƫn buigen,
Uw kruisweg ook zal gaan.

6. Heer' wil mij zo doen le--ven,
wat vraagt naar al Uw wegen,
door Uw hand zijn geleid.
Laat zien Uw vergezichten
mijn blik daar op zal richten,
waar U mij in verblijdt.

7. Heer', wil mij zo doen le--ven
wat d' eer aan U zal geven,
voor die U bent en blijft.
Mijn Heere, God en Vader,
trok door Uw Geest mij nader,
waardoor mijn pen dit schrijft!

Soli Deo Gloria!



 
 


  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten