zondag 6 juli 2014



Doen en laten doen!


Doe Heer' mijn hart nu breken
met tranen aan U smeken
van boete en berouw,
die ik U alleen toevertrouw.


Doe Heer' mijn handen vouwen
en mijn knieƫn buigen,
op U alleen vertrouwen
mijn schuld aan U betuigen.


Doe Heer' mijn ogen open
voor wat Uw Woord mij zegt,
laat mij in U geloven,
dat U deed naar Gods recht.


Doe Heer' mij U verwachten
al de dagen en de nachten,
waar ik hier nog ben
en weten mag dat U mij kent.


Doe Heer' mijn oren open
voor het spreken van Uw Geest,
laat mij in Uw voetstappen lopen,
verstaan mag waarom U hier bent geweest.


Doe Heer' mij op U hopen
zoals eens Hanna deed,
haar tranen vrijelijk liet lopen,
zeker wetend' dat U ook mij niet vergeet.


Laat alle laster mij niet schaden,
die ik om Uw Naams wil onderga,
laat mijn geloof zich met mijn daden paren,
in het vaste vertrouwen dat U mij niet verlaat.


Soli Deo Gloria! 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten