vrijdag 11 juli 2014


Ondanks...


Ondanks 's werelds ongeloof
houdt God zich voor ons niet doof,
op het smekend priesterlijk gebed
is het God in Christus, die redt.


Ondanks mijn twijfels en mijn vragen 
blijft God mij nog verdragen,
Hij schenkt mij in Christus nog de hoop
die ik ontvangen heb in mijn doop.


Ondanks ik door zond' en schuld
geen recht heb op Gods geduld, 
legt Zijn Geest mij Zijn Woord in de mond,
waardoor Zijn genade bij mij binnenkomt.


Ondanks mijn ondankbaar gedrag,
waardoor ik van mezelf niet binnen komen mag,
blijft Zijn roepstem nog bij mij; 
Kom vermoeide en belaste, kom tot Mij.


Dankzij God die enkel Liefde is,
weet ik dat ik mij in Hem niet vergis,
elke dag laat Hij mij in Christus weten
dat Hij mij niet wil vergeten.


Soli Deo Gloria!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten