woensdag 2 juli 2014



Mijn God...


Mijn God heeft recht
op alles en iedereen,
Hij is het die mij schiep
ja, Hij alleen.


Mijn God heeft recht
op alles hier op aard,
Hij is het die dit alles
tot de laatste dag bewaart.


Mijn God heeft recht
op mijn gehoorzaamheid,
dit is wat Zijn Woord
mij door Zijn Geest zegt.


Mijn God heeft recht
op alles en iedereen,
Hij werpt onmetelijk ver weg,
wat niet in Zijn Zoons voetstap treedt.


Mijn God heeft recht
op alles wat Hij verkiest
in de Mens, die zichzelf
in Zijn kruiswerk verliest.


Mijn God heeft recht
op alles wat er bestaat,
hier op aarde en dat
wat daarbuiten omgaat.


Mijn God geeft genade
aan hem die Hem vraagt,
Onze Vader geeft het
die Christus Hem aandraagt.
Hij is het die het recht van God
met Zijn bloed heeft betaald.



Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten