zondag 27 juli 2014



Zou ik niet of wel...


Handelingen 7

Zou ik zwijgen over Hem,
die mij het leven geeft? 
Zou ik niet spreken over Hem
die mijn zonden vergeeft?


Zou ik zwijgen over Hem,
die mij zoveel liefde geeft?
Zou ik niet spreken van Hem
die Zijn leven voor mij over heeft.


Zou ik zwijgen over Hem,
die mij het geloof in Hem gaf?
Zou ik niet spreken van Hem
die voor mij ging naar kruis, hel en graf? 


Zou ik zwijgen over Hem,
die mij het vertrouwen geeft? 
Zou ik niet spreken over Hem
die Zijn verbond met mij niet breekt?


Het zou rechtvaardig zijn,
als God mij voor eeuwig verwierp,
door niet te getuigen van Hem
die voor mijn zonden stierf.


Het is Zijn voorbeeld wat Hij mij gaf
om voor mijn bestrijders te bidden.
O lieve Heer' Jezus
neem die schuld ook van hen af.


Laat mij getuigen van Uw Liefde o Heer'
ook al gaan ze van woede tegen mij  tekeer.
U laat mij ook de hemel geopend zien.
waar ik eens met de engelen Uw grote Naam dien! 


Soli Deo Gloria! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten