maandag 30 juni 2014



Het Anker der Hoop,
geworpen in het binnenste van het voorhangsel.


Het Anker* van Hoop,
wat voor mij vecht,
licht onzichtbaar vast,
in mijn doop waaraan dat hecht.


Het Anker* van Hoop,
wat God aan mij gaf,
geeft zicht in mijn doop,
God neemt Zijn Naam niet van mij af.


Het Anker* van Hoop,
Geloof en Liefde,
dat laat mij niet los,
daar waar ik lig, zit of loop.


Het Anker* van Hoop,
ligt onwrikbaar verbonden,
in het verbond van de doop,
wat door geloof niet wordt geschonden.


Het Anker* van Hoop,
wierp God hier voor ons op aarde,
waaraan Hij de Zijnen heeft vast gemaakt,
tot eer van Zijn Naam hen bewaarde.


Het Anker* van Hoop,
wordt eenmaal ontbonden,
het Schip los gemaakt,
zal tot Gods doel met ons 
worden gezonden.


Soli De Gloria!

* Jezus Christus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten