zaterdag 13 oktober 2012

Naar maten...

Naar maten de wereld God verlaat,
wordt God voor mij steeds meer.
Want als God Satans kop verslaat,
hoe groot en machtig is dan wel mijn Heer',

Naar maten de wereld God verlaat,
aanbid ik het Goddelijk wonder,
dat ik daarom nog niet ten onder gaat,
word voor mij steeds meer en meer bijzonder.

Naar maten de wereld God verlaat,
zal ik Hem steeds meer gaan vragen,
Omdat ik dan steeds meer Zijn antwoord verstaat,
wat Jezus aan het kruis heeft moeten verdragen.

Naar maten de wereld God verlaat,
Hem daarvan af willen duwen,
luister ik naar het Woord van God
wat verkondigd wordt door de Uwen.

Naar maten de wereld God verlaat,
vrees ik steeds minder de vijand,
want als de wereld door God vergaat,
schuil ik noch dieper in mijn Heiland.

Naar maten de wereld God bekent
hoe schuldig zij Hem wezen,
dan is God het die hen verlossing zendt.
steeds meer zullen er dan God vrezen.

Naar maten de wereld Jezus kent,
zullen er grote wonderen gebeuren,
U Heer', die ons dan verlossing brengt,
opent voor ons van het Vaderhuis de deuren!


Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten