donderdag 25 oktober 2012

Rust in God           melodie: Rust mijn ziel Uw God is koning

1. Rust in God dat is genade
wat ik door geloof ontvang.
Dat geeft God mij hier op aarde
waar mijn hart naar Hem verlang.

2. Rust in God dat is zijn zegen
die God aan zijn kind'ren geeft.
Daar is alles aan gelegen
dat mijn ziel in Christus leeft.

3. Rust in God kan ik niet missen,
zonder Hem geen rust meer heb.
Wil voor mij de strijd beslissen,
maak mij los uit Satans web.

4. Rust in God dat geeft mij vrede
in mijn hart wat oorlog kent.
Zonden is en blijft de reden,
als Uw geen vergeving schenkt.

5. Rust in God van Hem verkregen
daar komt niets van mij daarbij.
alles U uit handen geven,
dat verlangt Uw Geest in mij.

6. Rust in God kwam door mijn Heiland
die de onrust van mij nam.
Hij alleen versloeg Gods vijand
draagt mij, als 't verdwaalde lam.

7. Rust in God dat is genade
waar mijn ziel genoeg aan heeft
ja, dat is de grootste waarde
wat God aan zijn kin'dren geeft!

Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten