dinsdag 21 oktober 2014



Leven uit God!



Mijn leven hier op aard,
is een geloofs beproeving van God gegeven,
om voor eeuwig te worden gespaard
mogen daar geen zonden in zijn over gebleven.



Mijn leven hier op aard
begint niet zonder zonden,
dat komt om dat mijn voor- en nageslacht
aan Adams overtreding is verbonden.



Mijn leven hier op aard
kan ik niet van mijn schuld bevrijden,
daarom heeft God Zijn Zoon niet gespaard
om onschuldig voor mijn schuld aan het kruis te lijden



Mijn leven hier op aard
werd aan Gods Zoon verbonden,
gekomen naar Gods wil uit Adams geslacht gebaard
kwam Hij door God en haar geloof in Hem hier zonder zonden.



Zijn leven hier op aard
werd niet door Zijn geslacht gespaard,
maar dood schuldig aan het kruis gebonden,
zo droeg Hij naar Zijn Vaders wil daar ook mijn zonden.



Mijn leven is het eigendom van God
door Zijn Zoons werk geloof ik zonder zonden,
Zijn Geest die ook op mij werd uitgestort
heeft Gods genade Woord, Zijn Zoon, aan mij verbonden.



Jezus leven van mijn leven,
Jezus dood van mijne dood,
door Zijn liefde heeft Hij mij gegeven
eeuwige verlossing van mijn zonden nood,

Mijn God wat is Uw Liefde groot!



Sola Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten