donderdag 30 oktober 2014



Minder en Meer!


Terug ziende op mijn leven,
zie ik in mijzelf
voor een ander
steeds minder reden,
om bemind te worden en
daardoor is het voor mij
ja, steeds meer
een groot wonder
de Liefde die voor mij is
van Jezus Christus mijn Verlosser,
mijn Here en God.


Steeds groter schijnen
mij mijn zonden,
die door God vergeven zijn.
Steeds meer verdwijnen
er mensen uit mijn leven,
die mede door mij hebben geleden
door moeilijkheden en pijn.
Steeds meer zie ik
mijn eigenbelang die
zo vaak voorop staat.
Maar het allergrootste wonder,
is dat  God in Zijn liefde,
veel meer voor mij heeft gedaan



Steeds minder komt in mij
het verlangen om een
vriend van iedereen te zijn.
Steeds meer voel ik mij daar vrij van, 
door de liefde van mijn Heiland,
waardoor Hij onschuldig leed
aan het kruis, waar Hij
voor de vervulling van Gods wet,
daar voor mij wilde zijn.
Hoeveel te meer
zal ik Hem daar nu mijn dank voor geven,
die alleen Zijn onbevlekte Liefde 
aan mij heeft bewezen.



Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten