zaterdag 27 juli 2013

Jouw vraag vandaag...


Jouw vraag vandaag
die als maar in je knaagt,
zou God mij nu wel kennen,
heeft Hij ook mij 
een boodschap te brengen?


Jouw vraag vandaag
die maar geen antwoord krijgt,
zo lijkt het al zo vaak
alsof God op jouw vragen zwijgt,
blijf zwaar liggen op je maag.


Jouw vraag vandaag
kan vele kanten uit.
want er is zoveel bij jouw een vraag
waardoor je niet komt 
tot een besluit. 


Jouw vraag vandaag
daar moet een antwoord op wezen.
Maar is het wel een vraag
of heb je daar zelf al een
antwoord op gegeven?


God vraagt vandaag
een antwoord op Zijn vraag;
Heb jij Zijn vraag al gelezen,
zo niet is Hij jouw niet aangewezen,
toen je wakker werd vandaag?


Op jouw vraag vandaag
geeft God antwoord door Zijn Geest,
als jij eerst in Zijn Woord nu leest,
dan zal je antwoorden vinden,
want God vraagt antwoord aan Zijn beminden.


‘Simon, zoon van Johannes, heb je mij lief, meer dan de anderen hier?’?
 Johannes 21 vers 15-25


Het antwoord op jouw vraag vandaag,
heeft Hij in Zijn Zoon gegeven,
dat ligt geen mens zwaar op de maag,
maar door Zijn dood,
mag en kan jij eeuwig leven!

Geloof jij dat door Hem vandaag?


Soli Deo Gloria!


Jesaja 65  (Herziene Statenvertaling)

Gebedsverhoring

1 Ik ben gezocht door hen die naar Mij niet vroegen,

Ik ben gevonden door hen die Mij niet zochten.

Tegen het volk dat Mijn Naam niet aanriep *

heb Ik gezegd: Zie, hier ben Ik, zie, hier ben Ik.

2 De hele dag heb Ik Mijn handen uitgespreid

naar een opstandig volk,

dat de weg gaat die niet goed is,naar hun eigen gedachten;


lees verder dit gehele hoofdstuk, dan krijg je antwoord op je vraag(en)!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten