zaterdag 27 juli 2013

Zo-even...


Zo-even nog geschreven,
ik had vragen over dood en leven,
waar God antwoord op heeft gegeven
door Zijn Geest en Woord.


Zo-even nog gehoord,
het niet tegenspreekbaar Woord,
voor hen die dat beamen,
een Woord van God en mensen samen.


Zo-even nog gedacht,
is dat wat God van mij verwacht,
om alles aan Hem te vragen,
de noden die ik niet kan dragen?


Zo-even nog gezegd,
wat God mij heeft uitgelegd,
hoe ik in Hem kan geloven,
door Zijn Geest en Woord van boven.


Zo-even door verteld,
dat God niet liegen kan,
in Hem is enkel Waarheid
Zijn Geest brengt die in mij tot klaarheid.


Zo-even nog getwijfeld,
zou het voor mij ook wezen,
de woorden die Zijn Geest laat lezen,
waardoor mijn dode ziel zal zijn genezen.


Zo-even nog gebeden,
Heer', vergeef mijn ongeloof,
waarvoor U zoveel heeft geleden,
waardoor U van het leven werd beroofd.


Uw Naam wordt door mij geëerd en geloofd!


Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten