maandag 8 juli 2013

Ontwaak Sta op...

Ontwaak Petrus Ontwaak sta op,
het is de Heer’ die je haters stopt.
Laat het bekend in je wezen,
Met jouw God hebt jij niets te vrezen.

Ontwaak zondaar ontwaak sta op,
het is de Heer’ die jouw weerstand stopt.
Laat Hem over jouw lot nu beslissen,
Jouw God kan zich in niets vergissen.

Ontwaak goddeloze ontwaak sta op,
het is de Heer’ die op jouw deur klopt,
De tijd van beproeving wordt opgeheven,
je mag opnieuw Zijn Woord doorgeven.

Ontwaak dienaars, ontwaak sta op,
blijf nu hier nu niet langer slapen.
God wekt jullie tegenstanders nu niet op,
want Hij zal over jullie toekomst waken.

Ontwaak gemeente ontwaak sta op,
blijf niet dromen over wat niet zal komen.
Maar vraagt naar Mijn kracht in de nacht,
waar mijn Recht en Waarheid jullie zal belonen.

Ontwaak kind’ren ontwaak sta op,
Gods Geest zal jullie zelf de weg wijzen,
Hij geef de moet voor jullie niet op,
voordat de eeuwige dag zal verrijzen!

Psalm 3 : 3


Ik lag en sliep gerust,

Van 's HEEREN trouw bewust,

Tot ik verfrist ontwaakte;

Want God was aan mijn zij';

Hij ondersteunde mij

In 't leed, dat mij genaakte.

Ik zal, vol heldenmoed,

Daar mij Zijn hand behoedt,

Tienduizenden niet vrezen;

Schoon ik, van allen kant,

Geweldig aangerand

En fel beproefd moog' wezen.


Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten