donderdag 4 september 2014




Mijn Verlosser weet...


melodie: Amazing Grace

klik op: https://www.youtube.com/watch?v=Y--2Y0kuadA





1. Waarheen leidt het doel van ons bestaan,

wie weet dat uit zichzelf,

dat komt toch bij geen mens vandaan,

zo God ons dit niet vertelt.




2. Daarheen wijst Zijn Geest ons in Gods Woord,

waar men naar toe moet gaan.

Wie zich daardoor naar God begeeft,

die weet waarvoor hij leeft.




3. Neem Heer', alle tegenstand uit mij,

die Uw wet en wil weerstaan,

laat mij in Uw voetstap gaan,

Uw liefde in mij zij.




4. Ja Heer', leer mij Uw doel met mij,

laat mij daarin niet alleen,

Geef daarvoor Uwe Geest in mij,

op de weg naar U heen.




5. Heer', U nam al mijn schuld van mij,

waar U aan 't kruis voor leed,

met Uw bloed kocht U mij vrij,

Ja al mijn schuld vergeeft.




Soli Deo Gloria!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten