dinsdag 16 september 2014



Uitnodiging!



Mijn God heeft mij uitgenodigd
om door Zijn Woord en Geest,
Zijn liefde voor mij in Zijn wet,
door gehoorzaamheid die Hij
mij daarin vraagt, te gaan ontdekken.
Op deze nieuwe dag heeft Hij mij
daartoe willen opwekken.


Dit bracht mij bij Zijn Woord
wat David heeft gesproken,
waarin ik Gods oproep bevestigt zag,
om met de zonden te breken.
Geen tweespalt op mijn levenspad,
waarbij ik God vergeten had,
om daar geen tijd meer in te steken.


30. Ik heb bedaard mijn wegen nagegaan,
Mijn voet gekeerd tot Uw getuigenissen
en mij gehaast die paden in te slaan,
waarin mijn ziel zich nimmer kan vergissen.
'k Heb niet vertraagd om op die effen baan,
het doel van Uw geboden niet te missen.
(psalm 119: 30 Ob)

Soli Deo Gloria!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten