zondag 21 september 2014







U alleen de eer!



Heer', tot U komt zonder U geen mens,
die voldoen kan aan Uw Vaders wens.
Wij allen hebben Hem verlaten
en zullen zonder U Hem blijven haten.


Heer', buiten U is er niets wat blijft bestaan,
alles wat ik zie zal eens verloren gaan.
Wat ik met mijn handen tast en zie met mijn ogen,
heb ik met zonden belast, zolang U dit zal gedogen.


Heer', Uw Vader hoort geen woord van mij,
als Uw Geest dat niet laat horen en spreken,
waardoor ik hoor Zijn woorden die mijn hart zullen breken,

Hij maakt mijn oren open en de weg naar God vrij.


Heer', de wonderen die U mij laat zien,
ziin door niets of niemand te evenaren.
De eeuwige dood die ik instemmend verdien,
daarvoor wilt U mij bewaren.


Heer', Uw Woord is onverbreeklijk vast,
geen kracht kan daar tegenover staan.
U droeg aan het kruis weg al de last,
van de zonden die door mij zijn gedaan.




Soli Deo Gloria!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten