vrijdag 19 september 2014




Ootmoedig zijn!

melodie: Vaste Rots van mijn behoud.



1. Heer', ik kniel eerbiedig neer
voor Uw voetbank daag'lijks weer.
Daar buig ik mijn hart en hoofd,
vraag 'k aan U opnieuw geloof,
zonder kan 'k hier niet meer staan,
door wat U hier hebt gedaan.



2. Opent U mijn hart voor U,
lieve Heer', dat vraag ik nu,
ik geloof, dat U dat kan,
smeek ik Heer' ach doe dit dan.
Geef Uw Geest en Woord in mij,
waardoor 'k U mijn schuld belijd.



3. Geef Heer', mij Uw helder licht,
bij het werk door U verricht.
Laat geen beeld in mij ontstaan
dat ik zelf ook maken kan.
Neem het blinde uit mij weg,
laat mij zien wat U mij zegt.



4. Ondersteun mijn zwak gestel,
U alleen Heer', kan dat wel.
Door Uw kracht word ik versterkt
in dat wonder dat U werkt.
Daar geen schuld in kan bestaan
die door U is weggedaan.



5. Laat mij Heer', niets onbekend,
in wat U Heer', voor mij bent.
Onderwijs mij in Uw kerk,
'k zingen kan om heel Uw werk,
Leer mij 't bidden in Uw Naam,
eeuwig dankend voor U staan.



Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten