woensdag 6 februari 2013

Geheimen?

Een geheim van één weet God alleen,
een geheim van twee is ligt gemeen,
een geheim van drie is algemeen!

Wees in geen ding bezorgd,
maar laat uw verlangens in alles,
door bidden en smeken,
met dankzegging bekend worden bij God
en de vrede van God,
die alle begrip te boven gaat.
zal uw harten en uw gedachten
bewaken in Christus Jezus.           Filippenzen 4: 6-7

Alleen mijn Jezus weet van mij
ja alle dingen zijn bekent bij Hem.
Hij kocht mij van mijn zonden vrij
voor schuld belijden gaf Hij mijn stem.

Heer', laat er geen geheimen zijn
die ik U niet wil vertellen.
Maak mijn hart oprecht en rein,
wil Uw Waarheid daarin stellen.

Laat mij van U verwachten
al wat U heeft beloofd.
Schenk Heer', mij al Uw krachten
die mij Uw genade schenkt door het geloof 

Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten