zaterdag 16 februari 2013


Heer', ik belijd U nu
melodie: Opw. 125  (auteursrechten voorbehouden)

1. Heer', ik ben van U
kocht mij met Uw bloed,
voor eeuuwig en voor nu
maakt U het weer goed.

2. U maakt schuldenvrij
die o zo vele zijn,
Ja Heer', U houdt van mij,
wast mij van zonden rein.

3. Blijf bij mij o Heer',
al mijn tijden hier,
ik ben in Uwe hand,
geheel aan U verpand.

4. Bewaar mij in gevaar,
waar ik zo vaak in ben,
en telkens Heer', bent U ook daar
als ik Uw Naam erken.

5. Geef mij door Uw Geest
dat ik Uw Woord versta
daar elke dag uit lees,
mijn weg met U steeds ga.

6. Houd onze kind'ren vast
blijf ook hier bij hen,
verlicht hun zware last,
hun Heer', daar ook ben.

7. Laat ons leven zijn
een ware dankfontein,
verlost van zorg en pijn
tot glorie van U zijn!

Soli Deo Gloria!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten