dinsdag 12 februari 2013


Laat Heer',...          Marcus 3: 21-35

Laat Heer', mij U mogen ontmoeten,
binnen luisteren aan Uw voeten.
Ontdekken wat U mij laat zien,
wat door Uw lijden, voor mij verdient.

Laat Heer', door mij niet verhinderen
Uw woorden van liefde die U spreekt.
Zodat ik ze doorgeef aan onze kinderen,
U biddende dat de band met U niet breekt.

Laat Heer', mijn mond niet vals gaan spreken
over de werken die U aan mij betoond.
Neem weg die mij dwingen met U te breken,
maar Uw genade met dankoffers worden beloond.

Laat Heer', geen mens Uw werk nog weerstaan,
leer ons gehoorzamen, zoals U hebt gedaan.
Verbreek satans dwingen in onze wil af,
voor dat wij moeten neerdalen in het graf.

Laat Heer', mij niet buiten, niet willen en niet zien,
Uw Geest niet belasteren maar dat ik U dien.
Mij van U alles laat weten en er voor zorgt
dat Ik Uw liefde voor mij niet zal vergeten.

Laat Heer', Uw lijden voor mij niet tegenhouden,
dat wonderlijk werk van U mogen vertrouwen.
Want Heer', dat wat God mij daarin laat zien,
is dat Uw lijden voor mij, ik heb verdiend.

Laat Heer', Uw wil geschieden in mij,
leer mij het lijden van U, dat moest er wel bij.
Laat mij Uw broeder zo ook mogen zijn,
was mij door Uw bloed van zonden rein.

Soli Deo Gloria!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten