zondag 15 februari 2015




Gods Koninkrijk!


Math. 20: 20-34


Uw Koninkrijk o God,
wordt in Uw Woord geopenbaard,
dat bepaalt reeds hier mijn levenslot,
door Uw Geest aan mij verklaard.


Uw Koninkrijk o God,
wordt door Uw Zoon voorzegd,
gaar door de diepte heen,
maar daar ben ik niet meer alleen.


Uw Koninkrijk o God,
wordt door Jezusstrijd verkregen,
daar werk ik zelf nog eerst in tegen,
voordat het voor mij overwonnen wordt.


Uw Koninkrijk o God,
waar ik zo naar verlang,
dat is een tegenstrijdig lot,
dat maakt mij nu zo vaak nog bang.


Uw Koninkrijk o God
is door Uw Zoon bereid
door kruis, hel en graf,
voordat U mij de opening gaf.


Uw Koninkrijk o God,
wat men hier nog bestrijdt,
duurt dan nog maar even tot
het regeren zal in eeuwigheid.


Uw Koninkrijk kom toch o Heer',
ai werp de troon van de satan neer,
opent U mij daarvoor mijn mond en ogen,
opdat ik in Uw troon, U daar zal loven.



Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten