donderdag 12 februari 2015



Overvloed!

Marcus 6: 42-44


Een overvloed is er aanwezig
in de gunsten van mijn Heer',
zo houdt Zijn Woord en Geest mij bezig,
daaruit ontvang ik steeds meer en meer.


Een overvloed is er aanwezig
in Jezus is er geen te kort,
zo houdt Zijn liefde mij aanwezig
bij wat er in Hem gevonden wordt.


Een overvloed is er aanwezig
aan brood en vis bij mijn Heer',
onder de verbreking van Zijn handen
ontstaat er voor elk geen tekorten meer.


Een overvloed is er aanwezig
aan zegen bij mijn Heer',
geen te kort zal er meer wezen,
bij hen die knielen voor Hem neer.


Een overvloed aan liefde,
gaf Jezus aan het kruis,
voor hen die Hem toen verlieten,
bereidde Hij voor hen en ons
een plaats in het Vaderhuis.


Een overvloed is er aanwezig
aan dank en aanbidding voor hun Heer',
uit al de volken zullen zij voor Hem buigen,
eenmaal verlaten zij Hem nooit meer.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten