zaterdag 26 januari 2013

Een Bevel!  Johannes15:  1-8

Heer', Uw Woord is een bevel
om in U te blijven,
doe ik dat nu wel
dan zal de bloesem vruchten schrijven.

Heer', Uw Woord is een bevel
tot een ieder die dat leest, 
want U gaf eens Uw Geest
aan hen, waarvoor U hier bent geweest.

Heer', Uw Woord  is een bevel
dat niet vrijblijvend is.
Al denken wij dat vaak wel,
maar hebben ons dan wel vergist.

Heer', Uw Woord is een bevel
om vruchten te gaan geven.
Doen wij dat dan wel
als wij voor ons zelf blijven leven?

Heer', Uw Woord is een bevel
om bij U te kunnen horen.
Doen wij dat niet zeer snel,
dan gaat de bloesem en de vrucht verloren. 

Heer', Uw Woord is een bevel
aan ieder mens in nood.
U die dit aan ons vertelt,
verlost ons uit de dood.

Heer', Uw Woord schenkt mij gena'
nu ik Uw Woord versta.
Want wil ik U vruchten kunnen geven,
dan bent U gekomen in mijn leven!

Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten