woensdag 30 januari 2013

Steeds meer minder?

Steeds meer verdwijnt de vraag;
wat wil God van mij vandaag?
De dag wordt steeds meer begonnen
zonder Gods raad te hebben ingewonnen.

Steeds meer verdwijnt de vraag
wie heeft mij op aard geschapen
ja, zelfs wordt er steeds meer beweert
wij zijn voort gekomen van de apen.

Steeds meer verdwijnt de vraag
waarvoor dient heel mijn leven.
Steeds meer vergeet men die vraag
aan God te kunnen geven.

Steeds meer verdwijnt de vraag
Heer', wil U in en aan mijn leven
de vraag en antwoord geven,
want zonder U kan ik niet vandaag.

Steeds meer verdwijnt de vraag
Heer', ach maak mij Uwe wegen
door Uw Woord en Geest bekent.
Veel doen of ze zelf dat wel weten.

Steeds meer verdwijnt de vraag
O Heer', vergeef mijn zonden
die Uw hoogheid schonden.
zijn er dan geen zonden meer vandaag?

Maar als U nu eens aan ons vraagt;
als Ik nu weer terug komt op aard
zal Ik dan nog geloof vinden vandaag?
mijn leven is veilig in Zijn bloed zijn bewaard!

Soli Deo Gloria!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten