zaterdag 5 januari 2013

Elke...

Elke hartslag in mijn leven,
met of zonder zielenpijn,
is genade van God gegeven,
Hij weet wanneer het hier de laatste zal zijn.

Elke stap die ik mag zetten
is een gunst die God mij geeft.
Hij is het die op mij blijft letten
zolang ik hier op aarde leeft.

Elk ogenblik die ik zal richten,
laat zien wat ik van binnen wil.
Zal ik voor verleiding zwichten
of zie en luister ik wat God wil.

Elke hand die ik zal geven
die verbindt mij aan elkaar,
Maar Jezus die mij een hand wil geven,
zo verwacht hij mij en ik grijp daarnaar.

Elke kus die ik zal geven,
bedrukt mijn innerlijk gevoel,
Maar die kus die ik Hem wil geven,
begrijpt Hij direct wat ik bedoel.

Elk moment van God geschonken
is een wonder in wat ik dan ervaar
Het maakt mij van Zijn Liefde dronken,
reikhalzend verlang ik daar telkens naar.

Éen moment maar in mijn leven
sloeg bij mij in gelijk een bom.
Dat was toen Gods Geest mij Jezus heeft gegeven,
waardoor ik nu telkens mag roepen, Heere Jezus kom! 

Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten