zondag 6 januari 2013

O God ...

O God, ik raak niet uitgeschreven
over de werken van U hand.
Hoe U schept het nieuwe leven,
waarvan ik ook een schepsel ben.


O God ik raak niet uitgeschreven
over wie U voor mij bent.
Zelfs mijn dank hebt U gegeven
die ik ook nu weer tot U zend.


O God ik raak niet uitgeschreven,
over de liefde die U geeft,
Ook al spreek ik U vaak tegen
bent U het die dat mij dat nog vergeeft.


O God ik raak niet uitschreven
over wat Uw Zoon voor mij deed.
Zijn leven heeft Hij voor Uw recht gegeven,
waardoor U mijn zonden nu vergeeft.


O God ik raak niet uitgeschreven
over Uw groot geduld met mij.
waarvoor ik U niets terug kan geven
dan tranen van blijdschap die ik daarvoor schrei.


O God ik raak niet uitgeschreven
over het wonder van Uw gena.
Dat U mij nog wilt laten leven
ja, mij nog altijd gadesla.


O God U heeft het neer geschreven,
wat Uw Geest aan mij verklaar,
dat alles tot eer van U zal leven,
dank U Heer', dat U ook mij daarvoor bewaar!


Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten