zaterdag 12 januari 2013

U loven (.....) zeven* keer!

U zal ik eeuwig loven Heer',
omdat U het heeft gedaan,
nu kniel ik aan Uw voeten neer,
Uw Geest doet het mij verstaan.

U zal ik eeuwig loven Heer',
U deed wat Uw Vader vroeg,
U maakte de verbinding weer,
die ik door midden sloeg.

U zal ik eeuwig loven Heer',
die voor mijn schulden leed.
Uw Geest bracht mij de ommekeer,
waardoor ik U nooit meer vergeet.

U zal ik eeuwig loven Heer',
verhoorder der gebeden.
U die mij Uw Waarheid leert
dat U voor mij hebt geleden.

U zal ik eeuwig loven Heer',
U die mijn Heelmeester bent.
Nu kom ik tot mijn Schepper weer,
omdat Hij mij in U erkent.

U zal ik eeuwig loven Heer',
want U maakt alleen maar vast
dat wat de liefde van Uw Vader is
die op ons zondaars past.

Hem zal ik eeuwig loven Heer',
voor wat U voor Hem deed.
U daalde in mijn dood zijn neer,
bracht mij levend tot mijn Vader weer!

Soli Deo Gloria! 

* het volmaakte getal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten