vrijdag 11 oktober 2013

In de stilte...
 
 
 
 
In de stilte van mijn woning,
kniel ik voor mijn God en Koning,
vraag ik aan Hem wat Hij van mij wil,
op Zijn antwoord wacht ik stil.
 
 
 
 
In de stilte van mijn huis
bid ik met gesloten ogen,
door Gods Geest zie ik Zijn kruis,
Hem voorover naar mij gebogen.
 
 
 
 
In de stilte van mijn hart,
zie ik daar geheel verward,
al mijn boze daden open,
leert Gods Geest mij op Hem hopen.
 
 
 
 
In de stilte van de nacht,
komt God Geest helder in mijn geest,
waardoor ik alles onverwacht,
begrijp wat Gods Woord mij geeft.
 
 
 
 
In de stilte bij de graven,
zie ik waar de doden rusten,
daar wil God hun lichaam bewaren,
totdat Hij de zijnen
 vernieuwd komt wakker kussen.
 
 
 
 
In de stilte van de vroege morgen
vouw ik dan mijn handen saam,
vraag ik of Hij voor ons wilt zorgen,
zonder Hem niet op zullen staan.
 
 
 
 
 
In de stilte wacht ik af,
wanneer mijn Heiland
op de wolken zal verschijnen.
Hij die opstond uit Zijn graf,
zal mij dan ook voor eeuwig verblijden!
 
 
 
Soli Deo Gloria!

 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten