maandag 21 oktober 2013

Mijn God...
 
 
 
Mijn God doorloopt de gehele aarde
en weet wat daarop, in en er omheen geschiedt.
Hij bepaalt alleen daarvan de waarde,
en veracht het aller kleinste niet.
 
 
 
 
Mijn God weet van alle dingen,
Hij vergeet ook mij daar niet,
in welke bochten ik mij ook zal wringen,
Hij is mijn God die alles van mij doorziet.
 
 
 
 
Mijn God wil mij dagelijks onderwijzen
op Zijn weg waar Hij mij leidt,
Zijn Geest zal daar altijd bij mij blijven
waardoor ik Satans wil vermijd.
 
 
Mijn God heeft mij Zijn Woord gegeven,
wat Hij nooit meer weg doet gaan,
als ik Hem Zijn eer blijf geven,
mag  ik Zijn Woord door Zijn Geest verstaan.
 
 
Mijn God zal mij nooit meer verlaten,
zoals Hij eens voor mij bij Jezus deed,
Door Zijn Geest die Hij in mij zal laten,
wat ik uit Gods Woord nu weet.
 
 
Mijn God heeft mij op aard geschapen,
geen mens die voortijds van mij wist,
Hij heeft met Jezus uit graf doen ontwaken,
Mijn God heeft zich met mij nooit vergist.
 
 
Mijn God U zal ik eeuwig loven,
voor wat U voor mij heeft gedaan,
niets gaat Uw grote Naam te boven.
Uw Waarheid blijft bestaan!
 
 
Soli Deo Gloria!
 
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten