donderdag 10 oktober 2013

 
Jaren lang...
 
 
Jaren lang ging ik mijn gangen,
zonder er bij stil te staan.
Ik liet mijn oren naar iedereen hangen
en mijn oog op verleidingen slaan.
 
 
 
Jaren lang dacht ik het alleen te weten,
wat een ander toch niet wist.
Maar daarbij had ik God vergeten
het meest van alles in Hem vergist.
 
 
 
Jaren lang dacht ik het alleen te kunnen,
wat voor anderen toch niet lukt.
Niemand wilde ik mijn kunsten gunnen,
totdat God mij maakte en ik nu voor Hem buk.
 
 
 
Jaren lang dacht ik zij zien het niet,
wat ik bedoel of er bij voel
Maar nu ik het in Gods Woord mag zien,
weet ik alleen nog wat Hij bedoelt.
 
 
 
Jaren lang ging alles goed,
niets of niemand hield mij tegen,
maar nu ik Jezus voor mij
aan het kruis heb ontmoet,
miste ik jarenlang Zijn zegen.
 
 
 
Jaren lang heb ik gehoord,
zonder oren aan mijn hoofd,
Totdat Gods Geest die heeft doorboord,
waardoor ik nu in God geloof.
 
 
 
Één moment is er maar nodig,
om te zien wat niemand ziet,
Dat moment maakt mensen gelovig,
als zij door Jezus liefde hun schuld
aan Zijn kruishout zien!
 
 
 
Soli Deo Gloria!   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten