zondag 27 oktober 2013

 
Kom, laat los!
 
 
 
Komt allen tot Mij
vermoeide en belasten.
Ik maak jou daarvan vrij,
die nu naar
ondersteuning tasten,
Hef nu je oog omhoog,
en vestig op Mij je hoop,
want Ik neem
al jouw lasten.


Geloven in is een gift
die ik jou kan geven,
leg daarom nu maar af,
op eigen kracht
te kunnen leven,
Ik heb alleen de macht,
om die aan jou te geven,
vraag mij er daarom naar,
Mijn Geest maakt dat
in jouw leven waar!
 
 
 
Kom, twijfel langer niet,
in pijn en verdriet.
Laat mij je Heiland wezen,
Ik kan je wel genezen,
Ook weet ik de beste raad,
voor hoe je verder gaat,
je kunt het in
Mijn Woord lezen.
 
 
Vraag nu niet meer waarom,
maar kom,
op Mij kun je vertrouwen,
laat Mij jou ondersteunen,
op Mij kun je leunen.
Ik ben de Rots
waarop jij kunt bouwen,
werp al je krukken af
van eigen doen en denken,
laat mij jou, van Mij
nu klare wijn doen schenken!
 
 
 
Soli Deo Gloria! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten