maandag 3 augustus 2015



Dankbaar en verheugd!

Jac.4:7
    Gen. 4:1-7

Heer' laat mij niet verplicht
met een bezwaard gezicht,
maar door het werk dat U verricht,
vrijwillig en blijmoedig
U mijn dankoffers brengen.


Heer' laat in mij geen plek
van tegenstand ontstaan,
dat ook ik handelen zal
zoals Kaïn heeft gedaan,
waardoor ik van U vertrek.


Heer', geef mij blij verheugd
een hart van vrede en deugd
om U zo te mogen loven
met Uw Geest vervuld,
in Uw Woord blijf geloven.


Heer', ik moet U bekennen
mijn zonden en mijn schuld,
waarmee ik U de lof niet kan brengen,
als U die niet heeft vervuld,
ach blijf met Uw genade, liefde en geduld.


Heer' laat in mij geen twijfel
om de vergeving van mijn schuld,
maar in vreugde het zeker weten
dat U mijn schuld eens heeft vervuld,
ach laat mij dat nooit vergeten.


Soli Deo Gloria! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten