woensdag 26 augustus 2015



Vreemdeling blijven?!

En Jezus zei;  Vader, vergeef het hun; want zij weten niet, wat zij doen. ... zegent ze die u vervloeken, en bidt voor hen die u geweld aan doen en die u vervolgen.'.

De Heiland roept mij aan,
mijn kind blijf daar niet staan,
waar men mijn wetten overtreedt,
bewust mijn werk voor hen vergeet,
houd jij bij hen vandaan,
die Mij niet wil verstaan.


De Heiland roept mij aan,
mijn kind blijf daar niet staan,
waar men hun eigen zinnen doet,
naar eigen lust en bergeren,
zich tegen mij keren,
omdat het van Mij moet.


De Heiland roept mij aan,
mijn kind blijf daar vandaan,
waar men Mijn Naam niet zal eren,
zich niet naar mijn wil keren.
Nemen zij Mij niet aan,
gaat dan bij hen vandaan.


Ach Heer' ik roep U aan,
omdat ik mij nu schaam,
voor mijn aanwezigheid bij hen,
hoewel ik daar Uw Naam erken,
U Schepper van hen ben 
recht heeft op hun leven.


Ach Heer` houdt mij daar vast,
neem U van mij de last,
Laat mij Uw hulp daarbij vragen,
hun last aan U doen opdragen.
Maak Heer´U het verschil,
zo U dat daar dan wil.


Soli Deo Gloria!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten