donderdag 6 augustus 2015


De Almachtige God...


Ps. 51: 14-19

De almachtige God betaal ik niet
door naar Zijn wet te leven,
omdat Hij de prijs in Jezus ziet,
waaraan ik mijn dank mag geven.


De almachtige God dank ik niet
door Zijn wet niet te overtreden,
maar Hij die Zijn Zoon voor mij aanziet,
wil om Hem mijn schuld vergeven.


De almachtige God loof ik niet,
wanneer ik niet doe wat Hij mij gebiedt,
waarmee Zijn recht op mij bestaat,
en daarom rechtvaardig de dood inga.


De almachtige God gehoorzaam ik niet
zonder de voldoening van Jezus bloed,
ziet God in mij Zijn vruchten niet,
om wat Jezus voor mij doet.


De almachtige God die ken ik niet,
omdat Hij mij zonder Jezus niet ziet,
maar door het volbrachte Woord van Hem
is God mijn Vader, die mij ook als Zijn kind erkent!


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten