zondag 2 augustus 2015



Stapstenen gebruiken!



Heer' laat mij de stapstenen niet ontlopen,
waarop U mij zondags onderricht,
zet daar mijn hart wijd voor open,
waar mijn pad door U wordt verlicht.


Heer' laat de daar tussen gelegen dagen
door Uw onderwijs niet onbenut,
leer mij aan Uw Geest te vragen,
onderwijs mij zoals Naomi bij Ruth.


Heer' laat mij de stapstenen niet ontlopen,
waarop de eindstrip zich naar U richt,
houdt U de deur daar voor mij open,
waar Uw Geest mij nu voor onderricht.


Heer' wil mij op Uw weg begeleiden,
vooral daar waar het duister lijkt,
de beproeving niet willen vermijden,
die juist voor mij zo hoognodig blijkt.


Heer' U bent die U bent, zoals geen één,
laat mij tussen de stapstenen niet alleen
op mijn eigen wegen, zonder U dan gaan,
leer mij daar U te zegenen, Uw grote Naam.


Soli Deo Gloria! 






Soli Deo Gloria! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten