vrijdag 28 augustus 2015


Niets of toch iets!

Ps. 39

Mijn schuld tussen mijn oren,
tegenover God en mensen,
heeft van mij niets meer te wensen,
want daarmee ga ik eeuwig verloren.


 Mijn schuld hing met Christus aan het kruis,
en is met Hem niet te vinden in Zijn graf.
Dat maakt mij een vreemdeling 
hier in mijn aardse huis.
Doordat Gods Geest mijn schuld
aan mijn dode hart heeft verklaard.
ben ik van een eeuwige dood 
met mijn Heiland daarvan verlost
en wordt ik tot Gods eer gespaard.


Zoekt men mijn schuld nu nog tussen mijn oren,
dan laat ik hen weten, daar vinden jullie niets,
daar heb ik al de door mij onbetaalbare schuld 
aan Gods Liefde voor mij verloren.

Vindt God daar nog iets,
dan laat Zijn Woord en Geest mij dat horen.


Soli Deo Gloria! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten